تیم فوتبال صبای قم در هفته بیستم لیگ برتر با پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن اصفهان، سومین پیروزی خود را در طول این فصل رقم زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و صبای قم از ساعت 17 امروز  با قضاوت اشکان خورشیدی و کمک علیرضا ایلدروم و علی‌اکبر عظیم‌پور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و تیم صبا با تک گل دقیقه 84 مهدی حسینی و پس از هفته ها ناکامی به یک پیروزی دست یافت.

این پیروزی تغییری در جایگاه پانزدهمی تیم صبای 16 امتیازی نداشت.
ذوب‌آهن که با پیروزی روز گذشته استقلال به رده چهارم لیگ سقوط کرده است با این شکست و با 33 امتیاز، بهترین فرصت را برای بازپس گیری رده سوم جدول از دست داد.

قاسم دهنوی(دقیقه 21) از صبای قم تنها بازیکنی بود که از داور کارت زرد گرفت.
ترکیب ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، علی حمام(75- محمدرضا حسینی)، مهرداد قنبری، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، ربیع عطایا(61- مهدی رجب‌زاده)، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی و جری بنگستون(82- یاسر فیضی)
ترکیب صبای قم:محسن فروزان، حنیف عمران‌زاده، میرهانی هاشمی، امید نظامی‌پور، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری(52- میلاد ابطحی)، سیدمهدی حسینی، قاسم دهنوی، کیوان امرایی، امید جهانبخش(72- محمد بائوج‌رضایی) و مهرداد بایرامی(83- رضا عنایتی)





انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار