فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: تمامی امکانات ادارات و نهادها باید برای جلوگیری از هر گونه حوادث احتمالی در آماده باش کامل باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،نبی بخش داوودی در نشست هم اندیشی ستاد بحران این شهرستان اظهار داشت: به دنبال هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد و طوفان و ریزش باران، اعضای ستاد بحران در آماده باش همه جانبه قرار گیرند.

وی بیان کرد: امکانات دستگاه های اجرایی شهرستان محدود است که برای مقابله با بحران و جلوگیری از خسارت همه دستگاه ها باید با یکدیگر در تعامل و همکاری باشند.

داوودی بر لزوم آماده باش کامل همه دستگاه ها و نیروهای امدادی تاکید کرد و گفت: باید با آمادگی 100در صدی پیش بینی ها انجام و تمهیدات لازم برای مدیریت هرگونه اتفاق احتمالی اندیشیده شود.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: براثر بارندگی های اخیر افزون بر 400 میلیارد ریال به بخش های مختلف شهرستان از جمله راه، برق، واحدهای مسکونی شبکه های آبرسانی و تاسیسات شهری و خدماتی خسارت وارد شده که حضور به موقع و در صحنه بودن گروه های امدادی موجب شد تا با وجود حجم بالای بارندگی از خسارات جانی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار