معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران 38 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، یوسف خدادادی با اشاره به اینکه به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز با همت ستاد دیه، خیرین و مشارکت های مردمی 38 زندانی جرائم غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه محکومیت مالی 38 زندانی جرائم غیرعمد یک میلیارد و 600 میلیون تومان بود افزود: در این زمینه 250 میلیون تومان شاکیان گذشت کردند و مابقی نیز با کمک ستاد دیه، خیران و مشارکت های مردمی تامین شد تا زمینه آزادی این زندانیان فراهم شود.

معاون پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: امسال با همت خیران، ستاد دیه و مشارکت های مردمی 234 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد آزاد شدند که نقش خیران و مردم بسیار خوب بوده و همت خیران برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد قابل تقدیر و قدردانی است که محکومیت مالی این زندانیان 6 میلیارد تومان بود که 2 میلیارد تومان آن گذشت شده است.

خدادادی افزود: در حال حاضر بیش از 500 زندانی جرائم غیرعمد استان اردبیل در انتظار آزادی به سر می برند که انتظار می رود خیران و مردم برای آزادی این زندانیان که به دلیل مشکلات مالی در زندان به سر می برند احتمام ویژه ای داشته باشند و خوشحالی را به جمع زندانیان جرائم غیر عمد بازگردانند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار