انصاری در جمع خبرنگاران:

"لایحه حقوق شهروندی" به تمامی دستگاه‌ها و وزرای مربوطه ابلاغ شده است

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه حقوق شهروندی به تمامی دستگاه‌ها و وزرای مربوطه ابلاغ شد تا دستگاه‌های اجرایی این مهم را در برنامه‌های خود بگنجانند.

جبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید انصاری معاون حقوقی رئیس‌جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به منشور حقوق شهروندی که از سوی رئیس‌جمهور رونمایی شد، گفت: لایحه این حقوق شهروندی به تمامی دستگاه‌ها و وزرای مربوطه ابلاغ شد تا با همکاری معاونین حقوقی دستگاه‌های اجرایی این مهم را در برنامه‌های خود بگنجانند.

وی ادامه داد: برای تجمیع لوایح مورد نیاز، پیش‌نویس‌های این لایحه تهیه شده و برخی پیش‌نویس‌ها نیز در مرحله رسیدگی دولت است.

انصاری با تأکید بر اینکه مفاد منشور حقوق شهروندی با جدیت پیگیری می‌شود، تصریح کرد: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی اقدامات لازم را برای اجرای این حقوق پی گرفته و برای اجرای مقررات با دستگاه‌های ذیربط همکاری خوبی وجود دارد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به سایر مسائل حقوقی گفت: ما همواره در دفاع از حقوق ملت و کشور تعاملات خوبی با وزیر امورخارجه و وزیر دادگستری داریم و فعالیت‌های گسترده‌ای را در این زمینه شروع کردیم.

وی با بیان اینکه 8 عنوان لایحه درباره اقتصاد مقاومتی تهیه شده است، اظهار داشت: برای تسریع در اجرای این مهم لوایحی را تهیه کرده‌ایم که امروز می‌توان گفت در طرح اقتصاد مقاومتی 80 درصد پیشرفت کرده‌ایم.

انصاری خاطر نشان کرد: امیدواریم تا پایان بهمن ماه و حداکثر تا 15 اسفند ماه سال جاری پروژه مهم قوانین اقتصاد مقاومتی را به دولت تقدیم کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار