به مناسبت دهه ‌فجر113 پروژه عمرانی در اهواز افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرماندار اهواز گفت: ۱۱۳ پروژه‌ در حوزه‌های مختلف با اعتبار ۴ میلیارد و ۳۲۸ میلیون ریال در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه افتتاح می‌شود.

اسماعیل ارزانی بیرگانی، اظهارداشت: ستاد دهه ‌فجر در اهواز 17 کمیته طرح و برنامه، ارتباطات و اطلاع رسانی، مساجد و تشکل‌های دینی، ایثارگران، زنان و خانواده، دانشجویی، فرهنگیان و دانش‌آموزی، کودکان و نوجوانان، اصناف و بازاریان، کرگری و کارآفرینی، بسیج، ورزش، همیاری و تشکل‌های مردمی، روستایی و عشایری، فرهنگی و هنری، فضاسازی وخدمات شهری و کمیته مراسمات را تشکیل داد.

وی درباره برجسته‌ترین پروژه‌ها عنوان کرد: افتتاح 12 مدرسه به جای مدارس کانکسی، مجتمع رفاهی بین راهی، پایگاه بهداشتی در بخش عشایری، جاده حیاویه به طول 10 کیلومتر، زیرسازی جاده حلبه به طول 8 کیلومتر، بخش ویژه سرطان در بیمارستان گلستان،2 پست برق شهید هاشمی و پردیس و احداث مرکز پزشکی قانونی در سه‌راه تپه از جمله پروژه‌های عمرانی مهم هستند.

وی در خصوص جانمایی دستفروشان اهواز گفت: 10 ماه از جمع شدن دستفروشان در مرکز نادری گذشته است و 4 مکان با مشورت با نمایندگان دستفروشان تعیین شد که برای تصویب مکان نهایی به شهرداری سپرده شد.

فرماندار اهواز عنوان کرد: شهرداری و نماینده دستفروشان محوطه پشت بیمارستان فاطمه‌الزهرا را برای دست‌فروشی مناسب دیدند و تاکنون 500 نفر دست‌فروش ثبت‌نام کردند؛ روز شنبه هفته آینده دست‌فروشان در محوطه پشت بیمارستان فاطمه‌الزهرا کار فروش خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.