100 بسته سرمایه گذاری آماده ارائه به سرمایه گذاران فارسی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی استاندار فارس گفت: 100 بسته سرمایه گذاری به ارزش 30 هزار میلیارد تومان آماده ارائه به سرمایه گذاران در استان است.
دایی مدیر کل امور اقتصاد و دارایی فارس بیان کرد: در مطالعات امکان سنجی 45 فرصت سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران قرار گرفته است.

وی افزود: از زمان تشکیل مرکز خدمات سرمایه گذاری فارس تا کنون  38 طرح با سرمایه ای بالغ بر 1میلیارد  و 160 میلیون دلاری جذب شده است.

مدیر کل امور اقتصاد و دارایی فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال 5 طرح به ارزش 28 میلیون دلار جذب شده، تصریح کرد: برای 11 متقاضی اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون دلار اختصاص می یابد.
همچنین رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس  اضافه کرد: قرارداد شهرسلامت به ارزش  3 میلیارد دلار منعقد شده و این طرح به صورت رسمی در اردیبهشت سال آینده بوسیله  رییس جمهور کلنگ زنی می شود.

رازقی رئیس  اتاق بازرگانی فارس گفت: با توجه به سهم  5 درصدی فارس در اقتصاد ملی کشور  باید هدف گذاری ها برای جذب سالانه 5 میلیارد دلار در سرمایه گذاری خارجی انجام شود که برای رفع موانع سرمایه گذاری است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.