کرمان؛

پلیس کرمان مسائل اجتماعی رانیاز سنجی می کند

رئيس اداره برآورد اجتماعی فرمانده انتظامی استان گفت: نيازسنجی و اولويت بندی موضوعات اجتماعي در دستور كار پليس قرار دارد.

پلیس کرمان مسائل اجتماعی رانیاز سنجی می کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان ٬سرهنگ حسين صفی نتاج با اشاره به افزايش جرایم و معضلات اجتماعی در جامعه گفت: با شناسايی معضلات اجتماعی می توان ضمن در دست داشتن نبض جامعه در حوزه نظم و امنيت منشا قابل اطمينان و اتكايی برای طرح ريزی انتظامی و اجتماعی از سوی فرماندهان فراهم كرد.

اين مقام انتظامی تصريح كرد:اداره برآورد اجتماعی پليس استان اقدام به انجام برآوردهای اجتماعی با هدف برنامه ريزی اجتماعی ،اولويت بندی مسائل اجتماعی و تخصصی كردن ميزگردها و نشست های علمی تخصصی كرده است.

صفی نتاج با اشاره به تجزيه و تحليل يافته های اجتماعی در جهت ارتقاء برنامه ريزی پليس گفت: نتايج به دست آمده جهت برنامه ريزی و انجام طرح های مختلف توسط رده های تابعه ارائه می شود تا گامی موثر در جهت كاهش و پيشگيری از جرايم و آسيب های اجتماعی باشد.

وی خاطر نشان کرد: اين اقدامات در سطوح مختلف با بهره گيری از نظرسنجی های به عمل آمده از ايده های انتظامی و نخبگانی در سطح استان صورت می گيرد و با استخراج داده ها اولويت بندی مسائل و موضوعات اجتماعی مشخص می شود.

رئيس اداره برآورد معاونت اجتماعي استان در پايان گفت: با عنايت به اقدامات فوق، پليس به دنبال حل مسائل اجتماعی با بهره گيری از تمام ظرفيت های اجتماعی و فرهنگی است كه با مشاركت همگانی امنيت مطلوب را در جامعه برقرار كند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.