یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : حدود 65 هزار نفر نیروی انتظامی برای روز 12 بهمن حضور داشتند و در تمام شهر بزرگ تهران امنیت برقرار شد.

بادامچیان: 65هزار نفر در روز 12 بهمن برای ورود امام خمینی(ره) نقش داشتند
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در مراسم 38 امین سالروز ورود امام خمینی(ره) که در بهشت زهرا برگزار شد با اشاره به اینکه 38 سال پیش در چنین روزی بالاترین شکوه حضور امام ثبت شد که لحظاتی پر از شادی و دلهره را رقم زد، اظهار داشت: حدود 2 میلیون نفر در جایگاه ویژه و حدود 65 هزار نفر نیروی انتظامی برای روز 12 بهمن حضور داشتند و در تمام شهر بزرگ تهران امنیت برقرار شد.

وی افزود: این 65 هزار نفر یک ریال از ما نخواستند و همه پس از انجام تکلیفشان در بهشت زهرا به سراغ انجام وظایف کاری خود رفتند. همه این ها در ورود امام نقش ویژه داشتند. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در ان روزها ملت چشم به پیام انقلاب دوخته بودند ادامه داد: همه ملت یکصدا برای امام خود عاشقانه می خواندند. 

بادامچیان تصریح کرد: وقتی در ان دوران فریاد می زدند که برخیزید ای شهیدان خدا ؛  امام در چشمانشان اشک حلقه می زد. 

وی با اشاره به روند تکامل انقلاب اسلامی در طول 38 سال و موفقیت های زیاد پس از انقلاب گفت: ما در ان دوران 5 میلیارد دلار به امریکا بدهکار بودیم اما اکنون هیچ بدهی ای به امریکا نداریم. در ان دوران زیر سلطه امریکا و انگلیس بودیم و ماموران امنیتی آمریکا به شاه دستور می دادند و مامور دستگاه اطلاعات امریکا هر 45 روز یک دفترچه به شاه می داد و او موظف بود ان را اجرا کند. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه رضا شاه دست نشانده انگلیس بود گفت: ساواک چنان خفقانی به وجود اورده بود. امروز ملت ما با نهایت آزادی در انتخابات شرکت می کنند و افتخار ماست که در انتخابات های اخیر میلیون ها نفر پای صندوق های رای حضور می یابند و نامزد مورد نظر خود را انتخاب می کنند. 

بادامچیان با اشاره به دخالت انگلیس در ایران در زمان شاه و لفاظی های اخیر نخست وزیر انگلیس در ایران افزود: مزدوران برخی کشورهای منطقه از خیزش بیداری ملت ها می ترسند. انگلیس با سخنان اخیر به قدرت و نفوذ ملت ایران اعتراف کرده است. همه نامزدهای رییس جمهوری امریکا همه دغدغه شان ایران اسلامی است و از ایران اسلامی بیم دارد. 

وی گفت:  ارتش و نیروهای مسلح ما برای ما افتخار هستند و نیروی دریایی ما با دزدان دریایی می جنگند. اقتدار نیروهای مسلح ایران در دریاها ارامش و اطمینان می بخشد. امریکا جرات حمله به ایران را ندارد و اوباما به این موضوع اذعان دارد. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عنوان داشت : در زمان شاه نفت ما را غارت می کردند و 6 میلیون و 200 هزار بشکه ایران را انگلیس و امریکا... می دزدیدند. ما دو و نیم میلیارد بشکه نفت را نگذاشتیم بدزدند. 

وی ادامه داد: امریکا سنگ اهن را می دزدید و کیلو 6 ریال به ایران می داد و 60 هزار مستشار در ایران همه نوع فساد و فحشا و تحقیر را در ایران انجام می دادند. نسل جوان ما که امروز در دانشگاه ها مشغولند و 60 درصد شان را دختر تشکیل دادند اما زمان شاه اجازه گسترش دانشگاه وجود نداشت. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به پیشرفت های علمی ایران در حوزه های نانو و بیو و موشکی و هسته ای و ... اظهار داشت : این پیروزی ها به برکت پیروزی انقلاب اسلامی است. البته برخی مشکلات هم داریم اما باید یک دولت کریمه داشته باشیم تا مشکل و بحث پیش نیاید. 

بادامچیان با بیان ویژگی های دولت رجایی اظهار داشت : ما پیروزی هایی به خاطر اصل ولایت فقیه بدست اوردیم؛ از این رو باید در انتخابات اینده شخصی را انتخاب کنیم که پیرو خط ولایت باشد. 

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از حقوق های نجومی گفت: در جلسه مجمع تشخیص مصلحت اقای هاشمی گفت اگر می خواهید مشکلات کشور حل شود شخصی باید روی کار بیاید که پیرو ولایت فقیه باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار