يار ديرين امام (ره) گفت: وقتی از گذشته ياد می كنيم، مي بينيم كه مردم در بسياری از مسائل خود مشكل داشتند.

مردم پيش از انقلاب مشكلات عديده‌ای داشتند/ همه بايد قدردان انقلاب باشيم
به گزارش خبرنگار احزاب و تشكل هاي گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان، ميرمحمد صادقي يار ديرين امام خمينی (ره) صبح امروز در مراسم گراميداشت سی و هشتمين سالروز ورود امام خميني (ره) به مدرسه رفاه و ياد بود يار ديرين امام آيت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: وقتي از گذشته ياد می كنيم، می بينيم كه مردم پيش از انقلاب مشكلات بسيار زيادی داشتند.

وي با اشاره به اينكه در آن دوران ورود خانم ها به بسياری از اماكن با چادر و حجاب ممنوع بود، ادامه داد: در آن برهه به حدی بی حجابی ترويج داشت كه هر كس می خواست مقامی در نظام شاهنشاهی بدست آورد، اولين كاري كه می كرد اين بود كه همسرش را برهنه می كرد و در راستای بی حجابی گام بر می داشت.

يار ديرين امام با بيان اينكه در جلسه ای در سال 41 با حضور شهيد بهشتی بحثی مطرح شد كه چه بايد كرد تا اين ورق برگردد، گفت: در آن جلسه جمع بندی شد كه برای گذر از اين شرايط بايد كار فرهنگی كنيم و در جامعه تحول ايجاد كنيم.

ميرمحمد صادقی با اشاره به اينكه مقدمات اين كار در مدرسه رفاه فراهم شد، تصريح كرد: شهيدان رجایی و باهنر و مرحوم آيت الله هاشمی رفسنجانی اغلب مسائل كلی جامعه را در اين مدرسه مطرح می كردند.

يار ديرين امام (ره) خاطر نشان كرد: افراد زيادی برای پيروزی انقلاب اسلامی زحمت كشيدند كه بايد همه قدردان آنان باشيم و اين انقلاب را حفظ كنيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار