مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: طی 10 ماهه گذشته بیش از 273 هزار تخلف سرعت غیرمجاز در دو محور این استان ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری افزود: ۱۶ دوربین ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس و مشهد- تربت حیدریه و برعکس وجود دارد که در مجموع 65 میلیون و 281 هزار و 972 وسیله نقلیه از مقابل این دوربین ها در این مدت تردد داشته اند.

وی گفت: همچنین در این مدت 273 هزار و 74 تخلف سرعت غیرمجاز شامل 91 هزار و 822 تخلف سرعت لحظه ای و 181 هزار و 252 تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این ۱۶دوربین در این دو محور ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، بیشترین سرعت غیرمجاز ثبت شده لحظه ای از طریق این دوربین ها را 202 کیلومتر بر ساعت و بیشترین سرعت متوسط غیرمجاز ثبت شده را 178 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد.

نصری گفت:همچنین میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز لحظه ای در محور قوچان، 126.4 کیلومتر در ساعت و میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز لحظه ای در محور تربت حیدریه، 127.1 کیلومتر در ساعت بوده است.

وی افزود: طی این مدت میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز متوسط در محور قوچان، 125.8 کیلومتر در ساعت و میانگین سرعت متخلفان از سرعت مجاز متوسط در محور تربت حیدریه، 125.4 کیلومتر در ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، پرتخلف ترین ساعات شبانه روز از لحاظ تعداد تعداد تخلفات سرعت لحظه ای را ساعت 15 تا 16 و پرتخلف ترین ساعات شبانه روز از لحاظ تعداد تعداد تخلفات سرعت متوسط را ساعت 7 تا 8 اعلام کرد.

نصری خاطرنشان کرد: 1.4درصد كل متخلفان سرعت لحظه ای و سه دهم درصد كل متخلفان سرعت متوسط بیش از 150 کیلومتر در ساعت سرعت داشته اند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.