زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با ورود تاریخی امام راحل به کشور و آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس استان یزد نواخته شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید محمد میرمحمدی استاندار یزد در مراسمی که به همین مناسبت در دبیرستان پسرانه حضرت امام حسین(ع) یزد برپا شد گفت: زنگ انقلاب ، زنگ آزادی خواهی ، استقلال طلبی و سرنگونی رژیم ستم شاهنشاهی است.

 میرمحمدی افزود: همچنین این زنگ فریادی است که ملت ایران در مقابل ظلم ستیزی سردادند که هرگز خاموش شدنی نیست.

وی اظهار کرد: مراسم های گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی باید هرسال نسبت به سالهای دیگر پررنگتر برگزار شود و ارزشهای انقلاب اسلامی به مردم بازگو و به نسل جوان انتقال یابد.

استاندار یزد خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت های خردمندانه امام راحل و همراهی و مشارکت مردم این مرز و بوم به پیروزی رسید و این انقلاب در دنیا بی نظیر است.

وی اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان علیه این انقلاب توطئه های زیادی کردند اما همه ان نقش برآب شد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی یاد اورشد: ایت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام راحل بود که نبودش ضایعه بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

میر محمدی در ادامه در خطاب به دانش آموزان گفت: موفقیت شما دانش اموزان اموزان استان در عرصه های مختلف ستودنی است و هر کدام از شما سفیران ، اخلاق ، صداقت و درستی این خطه هستید و این برند استان است.

اجرای سرود ،پخش گل و شیرینی در میان دانش آموزان از برنامه های مراسم گلبانگ انقلاب در روز 12 بهمن در استان بود که در آن مدیر کل آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان استان نیز حضور داشتند.

در حال حاضر 227 هزار و 140 دانش اموز در یکهزار و 900 باب مدرسه در این استان مشغول به تحصیل هستند.

امام خمینی پس از سال ها دوری از کشور در میان پرشورترین استقبال در ساعت 9 و 36 دقیقه روز 12 بهمن ماه 57 با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار