تهیه کننده سینما از آخرین همکاری سینمایی خود با 3 کارگردان خبر داد.

نوروز بیگی مطرح کرد:سعی می کنم فیلم خنثی نسازم/مدیران سینمایی پاسخگو باشندجواد نوروزبیگی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به این سوال که چرا فیلمسازان ما با جسارت کمتری به سمت ساخت برخی سوژه‌ها می‌روند، عنوان کرد: ما همه جسارتمان را نمی‌توانیم به خرج دهیم. مدیران سینمایی باید جواب بدهند چرا جلوی این جسارت را می‌گیرند؟! البته من سعی می‌کنم فیلم خنثی نسازم.

وی در خصوص حضور 22 فیلم در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر بیان کرد: به این امر معترضم؛ من می‌گویم همان زمان که بخش سودای سیمرغ و نگاه نو مجزا بود، اتفاقات بهتری رخ می‌داد. چرا که رقابت فیلم اولی‌ها برای رسیدن به بخش سودای سیمرغ به شدت انجام می شد. در نتیجه کیفیت کار بالا می رفت.

نوروزبیگی در خصوص تازه‌ترین فعالیت سینمایی خود گفت: در شرف برنامه‌ریزی و تلاش هستیم تا با فرزاد موتمن، کمال تبریزی و یک کارگردان کار اولی نیما جاویدی شروع به کار کنیم. امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

وی که در جشنواره امسال تهیه کنندگی «تابستان داغ» را برعهده دارد؛ درباره حرف اصلی این اثر عنوان کرد: این فیلم پیرامون مسئولیت‌پذیری و اتفاقاتی که حول محور خانواده‌ می‌گذرد، ساخته شده است.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار