مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس سینما در گفتگو با خبرنگار
حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت موفقیت «سلام بمبئی» در گیشه و جذب مخاطب گفت: فارغ از فیلمنامه و دیگر جزییات فیلم که حوزه فعالیت من نیست و در موردشان ترجیح میدهم صحبت نکنم. تنوعی در رنگ و فرم این فیلم بود که شادی و نشاط را به دنبال داشت.
وی افزود: در کل چون مخاطبان نیاز به شادی دارند و «سلام بمبئی» توانست به خوبی این فضا را با تلاش گروهی به دست آورد مخاطبان به سمت دیدن این اثر رفتند و استقبال کردند.
میرفخرایی ادامه داد: استفاده از بازیگران غیر ایرانی نیز به تنوع فیلم کمک کرد که در انتها به جذب هرچه بیشتر مخاطب ختم شد.
وی اظهار داشت: «سلام بمبئی» جزو اولین محصولات مشترک ایران و بالیوود است و چه در پشت صحنه و چه جلوی دوربین کاملا میتوان صنعت واقعی و حرفهای گری سینما را مشاهده کرد و این موضوع نیز از نقاط مثبت و تاثیر گذار در جذب مخاطب بود.
گفتنی است «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور و تهیهکنندگی جواد نوروزبیگی این روزها روی پرده سینماها است و از بازیگران چهره ایرانی و هندی بهره میبرد.
انتهای پیام/