مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از برگزاری جشن بزرگ کارگری در همدان خبر داد.

همدان، میزبان جشن بزرگ کارگری می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمد توصیفیان در جمع کارشناسان و روسای ستادی اداره کل به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دهه فجر اظهار کرد: در تاریخ هر کشوری روزهایی درخشان و سرنوشت‌ساز وجود دارد که موجب بالندگی و افتخار آن سرزمین به شمار می‌آید.

وی افزود: برای همه ایرانیان روز ۲۲ بهمن یکی از روزهای مهم و ماندگار و حماسه‌ساز و غرورآفرین است که در تاریخ کشور ثبت‌ شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان تأکید کرد: جشن‌های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز در شرایطی در کشور برگزار می‌شود که تمام تجهیزات و امکانات مادی و نیروی انسانی استکبار در مقابله با پیشرفت و توسعه  ایران اسلامی به کار گرفته‌ شده است.

وی افزود: این ملت ایستادگی و شرف خود را مرهون بنیان‌گذار نظام  مقدس جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب و همچنین خون پاک شهیدان می‌داند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد زد.

توصیفیان افزود: دهه فجر دهه تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام(ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردهای آن، با نثار جان خود ایفای نقش کردند.

وی یادآور شد: مراسم جشن بزرگ کارگری روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه با تلاش اعضای کمیته و حضور کارگران، کارفرمایان و خانواده‌های آنها در محل سالن مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.