مديركل مديريت بحران استان از راه اندازی شبكۀ مشترك ارتباط بی سيم اضطرار در دستگاه های امدادی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛هادی هادی نسب مدیرکل مدیریت بحران استان با گراميداشت ياد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسكو، ارتباط بی سيم را در زمان وقوع حوادث ضروری و اجتناب ناپذير دانست و بر آمادگی و استفاده دستگاه های امدادی استان از اين شبكه تاكيد کرد.

هادی نسب افزود: اداره کل مديريت بحران استانداری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگويی به تمامی دستگاه های امدادی استان است.

وی هدف از برگزاری اين جلسه را آشنايی دستگاه های امدادی با شبكه اضطرار، ارائه راهكارهای كمّی و كيفی و دريافت گزارش در خصوص وضعيت اين شبكه در دستگاه های امدادی استان عنوان کرد.

هادی نسب در ادامه گفت: اين شبكه با هدف مديريت ارتباطات و سهولت و تعامل سازمانهای مسئول در زمان وقوع بحران راه اندازی گرديده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان افزود: در اين شبكه كليه مراكز پيام ادارات مديريت بحران، فرمانداريها، بخشداريها، نيروی انتظامی، سپاه الغدير، بسيج، اورژانس، راهداری، هلال احمر، آتش نشانی و ادارات خدمات رسانی مانند برق، آب، گاز و فرودگاه ها متصل می باشند.

هادی نسب در پایان سخنان خود با اشاره به دستورالعمل وزارت كشور برای راه اندازی اين شبكه خاطرنشان کرد: مسئوليت پيگيری، آموزش و نظارت بر اين شبكه بر عهده اداره كل مديريت بحران استان می باشد.

 در اين جلسه مقرر شد تمام دستگاه هاي امدادرسان استان شبكه اضطرار را در مراكز پيام خود فعال و به صورت روزانه نسبت به ارائه گزارش اقدام نمايند.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار