مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی از برگزاری "10 روز غزل با غزل‌های امام خمینی(ره)" در آذربایجان غربی خبر داد.

برگزاری به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ جواد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری برنامه "10 روز غزل با غزل‌های امام راحل" در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خبر داد.

وی تصریح کرد: این برنامه به مناسبت دهه فجر و در ایام‌الله دهه فجر برگزار و طی برگزاری این برنامه، نوجوانان بیش از پیش با غزل‌های امام راحل و سیره زندگی این بزرگوار آشنا خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی را در استان شاهد خواهیم بود که از آن جمله می‌توان به برگزاری 400 برنامه برای همین مناسبت اشاره کرد.

وی از برگزاری کارگاه‌های مختلف در دهه فجر خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه نقاشی، سفال‌گری و ... از جمله کارگاه‌هایی است که همزمان با دهه فجر برگزار خواهند شد.

زاهدی در ادامه افتتاح دو پایگاه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مراکز در اشنویه و تکاب راه‌اندازی خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با بیان اینکه در برنامه‌های دهه فجر تلاش شده تا برنامه‌ها غنی‌سازی شوند، اعلام کرد: در این راستا تلاش شده نوجوانان بیشتر با آثار مثبت انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی یادآور شد: ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکر استان برای دهه فجر از 12 بهمن ماه آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.