شهرکرد؛

اجرای یک هزار و 200 برنامه ویژه بانوان در دهه فجر

همزمان با دهه فجر، یک هزار و 200 برنامه ویژه بانوان در استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مسئول کمیته زنان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از یک هزار و 200 برنامه ویژه بانوان همزمان با دهه فجر امسال در استان خبر داد.

فاطمه دوستی گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش جشن انقلاب در واحدهای تولیدی و صنعتی، ویژه برنامه خوانش کتاب در تاریخ 21 بهمن در قلعه چالشتر، بازدید از مراکز درمانی و کارآفرینی، کارگاه های آموزشی ویژه زوج های جوان، تجلیل از زنان نمونه، نشست های مشترک با مدیران اجرایی استان برای جمع بندی و پاسخگویی به مطالبات حوزه زنان، و حضور پررنگ در برنامه های مشترک گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، غبار روبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: افتتاح 15 طرح عمرانی ویژه زنان از جمله خانه های هلال احمر، بنیاد فرزانگان در شهرکرد، واحدهای مسکونی برای زنان سرپرست خانوار و مرکز توانبخشی معلولان در بروجن نیز از دیگر برنامه های دهه فجر در استان می باشد.

دوستی اضافه کرد: 50 کارگاه آموزشی توان افزایی و ارتقای تاب آوری اجتماعی ویژه خانواده ها هم تا پایان بهمن در لردگان برپا می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار