این فیلم معضل روز اجتماع که سن بالای ازدواج است، را هشدار می دهد

امیر سیدزاده، تهیه کننده فیلم شماره 17 سهیلا در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن پیش‌بینی میزان استقبال از اثرش، گفت: به دلیل آن که موضوع فیلم به معضل اصلی جامعه امروز ایران در قالبی دراماتیک می پردازد که آن بالا رفتن سن ازدواج است، فکر می کنم که فیلم از استقبال خوبی برخوردار خواهد شد.

وی در خصوص پیش بینی کاندیدا شدن فیلم، در بخش های مختلف گفت: به جز کاندیدا شدن زهرا داوود نژاد در بخش بهترین بازیگر زن، نمی توانم بخشی را پیش بینی کنم ولی امیدوارم که کار در بخش کارگردانی هم نامزد جایزه شود.

این تهیه کننده در خصوص بازی بازیگران این فیلم، گفت: مجموعه این بازیگران تیمی هستند که داستانی را به ثمر می رسانند و زهرا داوود نژاد هم که بعد از مدت ها به عرصه بازیگری بازگشته است، نقشی خیلی خوب و بازی ای قابل ستایش را انجام داده است.

سید زاده درخصوص کارگردانی محمود غفاری، گفت:  به نظرم محمود غفاری با ساخت این فیلم نشان داده است که از خلاقیت خوب برای ساختن فیلم های خوب برخوردار است.

وی در پاسخ به این سوال که فیلم شماره 17 سهیلا چه چیزی را به سینما ایران اضافه می کند، گفت: در حقیقت این فیلم مشکلات و معضلات اجتماعی روز را هشدار می دهد و این خودش یک اموزش عمومی محسوب می شود و فیلم به لحاظ ساختاری هم حرف برای گفتن دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار