با ارسال نامه ای ،فدراسیون جهانی فوتبال با درخواست تجدید نظر در حکم محکومیت ملوان موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی اعلام کرد : فیفا در این نامه با درخواست باشگاه مبنی بر تجدید نظر در حکم پرداخت 300 هزار دلار به زوران زلاتکوفسکی بازیکن سابق این تیم موافقت کرده است.

مسعود رضاییان با اشاره به وجود نواقصی در اسناد پرونده این بازیکن افزود : متاسفانه در مورد پرداخت بخشی از مطالبات این بازیکن سندی وجود ندارد که باید این نواقص برطرف و به فیفا ارسال شود.
وی با اشاره به پیگیری های معاون حقوقی باشگاه ملوان و 2 وکیل در تهران و سوئیس در خصوص پرونده زوران زلاتکوفسکی گفت : اعتراض این باشگاه در دادگاه عالی ورزش موسوم به کاس بررسی خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه هواداران نگران نباشند افزود : باشگاه ملوان بندرانزلی از طریق مراجع و راه های قانونی پیگیر حل این مشکل است.

مسعود رضاییان خاطر نشان کرد : تلاش می کنیم از ملوان امتیازی کسر نشود حتی اگر قرار باشد همه مبلغ جریمه را پرداخت کنیم.
وی گفت : امتیازات ملوان به راحتی به دست نیامده که به آسانی از دست برود.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه تجربه چنین مواردی را در تیم های فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان داشته ام افزود : متاسفانه روند بررسی پرونده مطالبات زوران زلاتکوفسکی چند سال به تعویق افتاد و با مکاتبه و مذاکره نکردن به موقع مسئولان وقت ملوان با این بازیکن این مساله به زخمی کهنه تبدیل شد.
به گفته مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان انزلی زوران زلاتکوفسکی بازیکن مقدونیه ای در فصل نقل و انتقالات 90-91 لیگ برتر فوتبال ایران – جام خلیخ فارس، زمانی که70 درصد سهام این باشگاه در اختیار منطقه آزاد انزلی بود و در دوران مدیرعاملی موقت بهمن صالح نیا با قراردادی2 ساله به ارزش 300 هزار دلار به این تیم شمالی پیوست.

این بازیکن بعد از انجام چند بازی در ملوان و در زمانی که سهام این باشگاه قدیمی و ریشه دار در اختیار حسین هدایتی قرار گرفت و مدیرعاملی صادق درودگر از تیم کنار گذاشته و قرادادش یک طرفه فسخ شد.

کمیته انضباطی فیفا چند ماه پیش با ارسال نامه‌ای به ملوان بندرانزلی این باشگاه را به پرداخت مبلغ قرارداد این بازیکن مکلف کرد.

این کمیته باشگاه ملوان را تهدید کرد که اگر 300 هزار دلار مطالبه زوران زلاتکوفسکی پرداخت نشود علاوه بر کسر 6 امتیاز ، این تیم به 2 دسته پایین تر نیز سقوط خواهد کرد.
تیم فوتبال ملوان بندر انزلی هم اکنون با 40 امتیاز صدرنشین جدول رده بندی لیگ دسته اول کشور، جام آزادگان است.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.