دستگيری ربايندگان پسر بچه ۱۲ ساله در سراوان

جانشين فرمانده انتظامی سراوان از عمليات موفقيت آميز ماموران پليس آگاهی اين شهرستان در شناسايی و دستگيری عاملان آدم ربايی خبر داد.

دستگيری ربايندگان پسر بچه ۱۲ ساله در سراوان
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرگرد مراد اميری گفت: در پی کسب اطلاع از وقوع يک فقره آدم ربايي و ربوده شدن پسر بچه 12 ساله در شهرستان سراوان تيمی مجرب از ماموران پليس آگاهی جهت شناسايی متهمان و آزادی گروگان تشکيل و بلافاصله کار خود را آغاز کردند. 
 
وی افزود: با توجه به شناخت کامل ماموران از جغرافيای محل وقوع جرم و تحقيق و بررسی مشخص شد، علت و انگيزه اين آدم ربايی اختلافات شخصی و مالی بوده است. 
 
اميری تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات پليسی گسترده و با به کارگيری کليه امکانات، موفق شدند هويت و مخفيگاه عاملان اين آدم ربايی را شناسايی و در عملياتی ضربتی و غافلگيرانه دو متهم را دستگير کنند.   
  
فرمانده انتظامی سراوان در پايان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی خود مبنی بر اختلافات مالی، خاطر نشان کرد: پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومی آسايش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غيرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطعی خواهد شد. 

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار