سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان گفت: امیدوارم تیم ملی با تکیه بر شرایط ایده آل در اردوهای آماده سازی، بتواند در مسابقات مهم دهه فجر نتایج خوبی بگیرد.

کرباسی: تیم ملی از آمادگی 60 درصدی برخوردار است/ مسابقات دهه فجر اهمیت زیادی داردصادق کرباسی سرمربی تیم ملی بزگسالان بدمینتون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص مسابقات دهه فجر و اردو های آماده سازی گفت: از فردا مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی آغاز می شود، پیش از این برای آماده سازی هر چه بهتر بازیکنان از اول تا هشتم بهمن ماه سال جاری، اردویی را در کیش برگزار کردیم تا بازیکنان را به آمادگی لازم برسانیم.

وی در مورد شرایط اردوی کیش گفت: شرایط اردوی کیش عالی بود و بازیکنان هم به شرایط خوبی رسیدند اما متاسفانه بزرگ ترین مشکل بازیکنان ما در شهرستان ها این است که شرایط تمرینی مناسبی ندارند و آمادگی خود را از دست می دهند. پیش از این و در مسابقات رنکینگ شاهد بودیم که بازیکنان به آمادگی خوبی رسیده بودند اما به دلیلی همین مشکلات حالا آمادگی آن ها 50 - 60 درصد بیشتر نیست. 

سرمربی تیم ملی بدمینتون کشورمان در مورد مسابقات دهه فجر اظهار داشت: مسابقات دهه فجر دارای جایزه 20 هزار دلاری است که این جایزه به نفرات برتر 2 نفره و انفرادی در بخش آقایان و بانوان تعلق می گیرد. به همین دلیل این مسابقات دارای ارزش بین المللی متوسط است.

وی افزود: خوشبختانه ورزشکاران خوبی از کشور های مالزی، اندونزی و سنگاپور در این تورنمنت حاضر می شوند و امید است که بازیکنان ما در رقابت با آن ها به شرایط خوبی برسند.

کرباسی در پایان و در خصوص دیگر مسابقات تیم ملی عنوان کرد: تا پایان سال جاری برنامه دیگری به غیر از مسابقات دهه فجر نداریم و به امید خدا در جلسه ای دیگر برنامه ها را برای سال آینده مشخص می کنیم. 



انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار