سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان و امید پسران گفت: نگاه ویژه ای به مرحله دوم رنکینگ جوانان و امید پسران گفت: نگاه ویژه ای به مرحله دوم رنکینگ جوانان دارم تا از این طریق بر تمرین های کشور را انتخاب کنم.

مرتضی ولی دروی، سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان و امید،  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:  برترین بازیکنان رده های سنی امید و جوانان در مسابقات رنکینگ کشوری که آبان ماه در سمنان برگزار می شود به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت می شوند.

وی ادامه داد:  نفرات اول تا هشتم انفرادی و نفرات برتر دوبل تخصصی با صلاح دید کمیته فنی در اردوها حاضر می شوند.

ولی دروی در خصوص  حضور جوانان در مسابقات برون مرزی عنوان کرد: در آخرین جلسه ای که با مسئولان فدراسیون داشتم قرار شد دو جوان هم به مسابقات برون مرزی پیش رو اعزام شوند همچنین یکی از اهداف اصلی ما حضور جوانان در مسابقات اختصاصی این رده سنی است البته این حضور  منوط به برآورده کردن انتظارات ما از سوی ملی پوشان است.

سرمربی تیم ملی بدمینتون جوانان و امید در ادامه اظهار داشت: مهران شهبازی، عرفان جوینده، امیر رضا کاکاوند و امیر جباری در اردوی آماده سازی تیم ملی  که از 19 مهر ماه به مدت یک هفته در آمل برگزار می شود اعزام می شوند.

ولی دروی در خصوص  حضورش در دوره بین المللی  مدرس بدمینتون گفت: این دوره 20 آبان به میزبانی مالزی برگزار می شود و ما یک و و  دو تدریس این دوره را بر عهده دارد، من تنها نماینده کشورهای غرب آسیا که در این کشور حضور پیدا می کند و چنانچه  کشورهای این منطقه قصد برگزاری دوره آموزشی بدمینتون را داشته باشند من به عنوان مدرس آموزش متقاضیان را بر عهده می گیرم./آق
برچسب ها: سرمربی ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار