هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال؛

جدال حساس بالانشینان هندبال در اصفهان/ کاشانی ها به دنبال یک اشتباه از نفت و گاز گچساران

هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال کشور با انجام 5 دیدار در 5 شهر کشور پیگیری می شود.

جدال حساس بالانشینان در اصفهان/ کاشانی ها به دنبال یک اشتباه از نفت و گاز گچسارانبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال کشور روز سه شنبه دوازدهم بهمن ماه با انجام 5 دیدار در 5 شهر کشور پیگیری می شود. 

مهم ترین بازی این هفته شاید بازی دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و هیئت هندبال مرودشت در اصفهان باشد. دو تیم از بالا نشینان جدول محسوب می شوند و تنها دو امتیاز با یکدیگر اختلاف دارند. سپاهان که این روز ها در جایگاه سوم جدول قرار دارد حتی در صورت شکست هم جایگاه خود را از دست نمی دهد اما شانس قهرمانی را عملا از دست می دهد. 

نفت و گاز گچساران میهمان بیتای سبزوار است. بیتایی ها که از شروع نیم فصل دوم با مربی برزیلی خود به میدان رفته اند، حال در جایگاه ششم جدول قرار دارند و اگر به دنبال آن زیاد کردن فاصله خود با قعر جدول هستند باید در این بازی به برتری برسند. از طرف دیگر اختلاف امتیاز نفت و گاز گچساران به عنوان صدر نشین با تیم دوم جدول یعنی شهرداری کاشان تنها یک امتیاز است و در صورت کسب تساوی هم ممکن است که جایگاه خود در صدر جدول را از دست بدهد. 

توسعه و عمران بافق یزد هم که مدتی است از انتهای جدول فاصله گرفته است باید در خانه رو در روی مس کرمان قرار گیرد. مس 11 امتیاز دارد و به طور قطع به دلیل اختلاف امتیاز کم میان تیم ها در جدول، نمی خواهد که شانس حضور در بالای جدول را از دست بدهد. نماینده یزد هم به طور قطع به دنبال آن است تا به روند نسبتا موفقیت آمیز خود برای فاصله گرفتن با انتهای جدول ادامه دهد. 

چهارمین دیدار این هفته هم میان دو تیم هپکو اراک و نیروی زمینی تهران برگزار می شود. هپکو با 9 امتیاز تیم هفتم جدول است و نماینده پایتخت هم تنها با 6 امتیاز در قعر جدول حضور دارد، این بازی برای نماینده تهران بسیار با اهمیت است زیرا آن ها با شرایط فعلی هر هفته کارشان سخت تر از قبل خواهد شد. 

آخرین دیدار هم میان دو تیم شهردرای کاشان و شهرداری ارومیه است. ارومیه ای ها اگر چه میزبان این دیدارند اما میزبان تیمی هستند که از حضور ملی پوشان زیادی بهره می برد و یک قدم با صدر جدول فاصله دارد. نماینده آذربایجان غربی هم مانند نیروی زمینی شرایط خوبی ندراد و با 7 امتیاز در جایگاه نهم جدول است. آن ها اگر نتوانند در این بازی ان طور که باید و شاید ظاهر شوند، در پایان فصل با مشکل مواجه خواهند شد. 

برنامه بازی های هفته دوازدهم به شرح زیر است : 

بيتا سبزوار - نفت و گاز گچساران
فولاد مبارکه سپاهان - هیئت هندبال مرودشت
توسعه و عمران بافق - مس کرمان
هپکو اراک - نیروی زمینی تهران
شهرداری ارومیه - شهرداری کاشان

جدول رده بندی تا پایان هفته یازدهم : 


۱- نفت و گاز گچساران  ۱7 امتیاز

۲- شهرداری کاشان ۱6 امتیاز

۳- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۱4 امتیاز

۴- هیات هندبال مرودشت ۱3 امتیاز

۵- بیتا سبزوار ۱۱ امتیاز

۶- مس کرمان ۱۱ امتیاز

۷- هپکو اراک ۹ امتیاز

۸- توسعه و عمران بافق  ۸ امتیاز 

۹- شهرداری ارومیه ۷ امتیاز

۱۰- نیروی زمینی تهران ۶ امتیاز



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار