به احترام جان باختگان حادثه ساختمان پلاسکو،

یک دقیقه سکوت در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال

فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن ابراز تاثر و تاسف از حادثه دردناک ساختمان پلاسکو، اعلام کرد که کلیه مسابقات لیگ برتر این هفته با یک دقیقه سکوت برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن ابراز تاثر و تاسف مجدد از حادثه اسفبار و دردناک ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت تعدادی از آتش نشانان جان برکف و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد اعلام کرد که کلیه مسابقات لیگ برتر این هفته هندبال باشگاه های برتر با یک دقیقه سکوت برگزار می شود. 

در بیانیه این فدراسیون ضمن ابراز همدردی با خانواده های عزیز جان باختگان و آسیب دیدگان و تسلیت به همه مردم ایران و دعای تندرستی برای آسیب دیدگان آمده است: رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر هندبال که روز سه شنبه در شهرهای مختلف برگزار می شود همراه با قرائت فاتحه و یک دقیقه سکوت همراه خواهد بود تا یاد و خاطره آتش نشانان عزیز را گرامی بداریم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۲ ۰۲ بهمن ۱۳۹۵
بابا یک دقیقه سکوت به چه درد شون می خوره ، از یکی تجلیل بشه ، ازشون حمایت بشه ، یا حداقل یک صفحه قرآن به نیابت از این شهدا خونده بشه . ما از خودمون فرهنگ داریم چرا باید فرهنگ غرب را در ایران اجرا کنیم . مسئولان هم اصلا توجیح نیستند.
آخرین اخبار