مراسم یادبود شهید حامد هوایی دانشجوی نمونه رشته روابط عمومی در دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 برگزار می‌شود.

حسین حاتمی‌فرد معاونت فرهنگی – هنری دانشگاه علمی کاربردی واحد 26 در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فاجعه غم انگیز حادثه پلاسکو گفت: این حادثه تمام خانواده ایران را داغدار کرده است. در حقیقت این اتفاق هیچگاه از حافظه تاریخی مردم پاک نمی‌شود و آتش‌نشانان با کار خود ایثار را جاودانه کردند.
 
وی تصریح کرد: این اتفاق نشان داد که جوانان ایران همیشه درس فداکاری و ایثار را به جهانیان می‌دهند و همیشه آماده نجات هم وطنان هستند.
 
حاتمی‌فرد با اشاره به اینکه یکی از آتش نشانان دانشجوی این واحد بود، گفت: یکی از شهدای آتش‌نشان در حادثه پلاسکو به نام حامد هوایی دانشجوی دانشگاه ما بود که در رشته روابط عمومی فارغ التحصیل شد.
 
وی تصریح کرد: حامد هوایی در زمان تحصیل دانشجوی نمونه‌ای بود که توانست با بهترین نمرات فارغ التحصیل شود و به دلیل علاقه به آتش‌نشانی به سراغ این حرفه رفت.
 
حاتمی‌فرد ضمن اشاره به برگزاری مراسم یادبود این شهید آتش‌نشان گفت: مراسم یادبود شهید حامد هوایی با حضور مسئولان، همکاران و آتش‌نشانان و دوستان شهید حامد هوایی از سوی این واحد برگزار می‌شود و در این مراسم درباره قداست، علاقه و عشق به حرفه‌ آتش‌نشانی او اشاره خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار