رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان اعلام کرد: اسکان کسبه حادثه دیده در مجتمع تجاری نور تهران تا زمان اتمام ساخت پروژه ی جدید ساختمان پلاسکو قطعی شد.

مجتبی درودیان رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان در گفت و گو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اسکان کسبه حادثه دیده پلاسکو در مجتمع نور تهران اعلام کرد: اسکان کسبه به دو بخش تقسیم شده است گروه اول کسانی که واحد هایشان و کالایشان از بین رفته و بخش دیگر افرادی که مغازه هایشان آسیب جدی ندیده است.

وی با اشاره به کفایت واحد های موجود در مجتمع تجاری اظهار داشت: سازمان بنیاد مستضعفان اقدام به پرداخت اجاره بها و پیش قسط کسبه به مدت 4 ماه خواهد کرد که بعد از این مدت خود افراد باید در صدد پرداخت هزینه های اجاره بها برآیند.

رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با توجه به موقعیت مناسب مجتمع تجاری نور تهران در مرکز شهر بیان کرد: مدت زمان اسکان کسبه در این مجتمع تا زمان ساخت مجدد ساختمان پلاسکو خواهد بود که البته عرضه کنندگان در صورت تمایل می توانند در موقعیت خود در مجتمع باقی بمانند.

درودیان در ادامه افزود: بخش زیادی از کسبه ای که مغازه های آن‌ها در بخش ورودی ساختمان پلاسکو پابرجاست، خواهان شروع فعالیت مجدد در مغازه های خود هستند که این امر نیاز به بررسی کارشناسان شهرداری و دستگاه های نظارتی درخصوص ایمنی آن بخش دارد.

وی در پایان تصریح کرد: مذاکرات در خصوص اسکان کسبه پلاسکو در مجتمع نور تهران قطعی شده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار