سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: اقدام اخیر رئیس جمهور ‌آمریکا در لغو ویزای مسلمانان، آمریکا را دچار مشکل حیثیتی در جامعه بین‌المللی خواهد کرد.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اقدام اخیر ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در لغو ویزای مسلمانان و به ویژه ایرانیان برای سفر به این کشور گفت: اقدام اخیر رئیس جمهور آمریکا برخلاف قوانین بین‌المللی و ادعای دموکراسی خواهی آنهاست.

وی افزود: آمریکایی که همیشه با ادعای دموکراسی و آزادی به کشورهای دیگر حمله می‌کند، امروز با تصویب این قانون به دور خود دیواری کشیده و از ورود سایر ملت‌ها به کشورش به شدت وحشت دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی ادامه داد: ما نمی‌دانیم که دلیل ترس و وحشت آمریکا‌یی‌ها از خودشان چیست و چرا دچار این مشکل شده‌اند اما این اقدام، اقدامی سخیف است.

نماینده مردم ورامین خاطر نشان کرد: ترامپ در حالی به برخی دولت‌ها و ملت‌ها اتهام تروریست بودن و همکاری با آن‌ها را وارد می‌کند که تمام دنیا می‌داد منشا تروریسم کجاست، حامی مالی و تشکیل دهنده تروریسم چه کشوری است.

نقوی حسینی گفت: آمریکایی که خود منشا و تولیدکننده تروریسم است، ملت‌های مسلمان و به ویژه ملت بزرگ ایران را مورد اتهام قرار می‌دهد  تا از این طریق اقدامات جاهلانه خود را پنهان کند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام ‌آمریکا از سوی تمامی کشورها محکوم است، ادامه داد: قطعا این عمل رئیس جمهوری ‌آمریکا این کشور را دچار مشکل حیثیتی در جامعه بین‌المللی خواهد کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار