دیدار رده بندی مسابقات قهرمانی هندبال مردان جهان شب گذشته با برتری اسلوونی به پایان رسید.

شگفتی دیگر در مسابقات قهرمانی هندبال جهان / اسلوونی برنده دیدار رده بندی شدبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،شب گذشته دو تیم کرواسی و اسلوونی در دیدار رده بندی مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. 

کروواسی که از جمله بخت های قهرمانی این دوره از مسابقات پس از فرانسه محسوب می شد نتوانست در در دیدار رده بندی هم برنده باشد. 

آن ها در حالی در این دوره از رقابت ها حاضر شدند که پیش از این توانسته بودند به 5 عنوان اول و سومی در  مسابقات قهرمانی جهان دست یابند. کروات ها در مرحله مقدماتی و در گروه سوم توانسته بودند آلمان، مجارستان و بلاروس را شکست دهند و به مرحله حذفی برسند آن ها در ادامه هم مصر و اسپانیا را شکست دادند اما در مرحله نیمه نهایی نتوانستند از شگفتی ساز این دوره از رقابت ها یعنی نروژ بگذرند.

شاید خیلی ها تصور نمی کردند که کرواسی مغلوب نروژ شود با این حال آن ها بازهم شانس آن را داشتند تا در دیدار رده بندی برنده باشند و ششمین مدال جهانی تاریخ خود را به دست بیاورند. امری که در پایان میسر نشد و در نهایت با اختلاف یک امتیاز مغلوب شدند تا ناکام ترین تیم مرحله نیمه نهایی نام بگیرند.

شرایط تیم اسلوونی اما در مقابل بسیار متفاوت بود. بهترین عنوان آن ها در جهان به سال 2004  باز می گشت. یعنی زمانی که توانسته بودند در مرحله نیمه نهایی حاضر شوند و به عنوان چهارم برسند . آن ها در این دوره از رقابت ها با تیم های اسپانیا، مقدونیه، ایسلند، تونس و آنگولا هم گروه بودند و موفق شدند در مرحله حذفی هم بر تیم های  روسیه و قطر غلبه کنند. 

نماینده اروپای مرکزی اما در مرحله نیمه نهایی نتوانست از سد فرانسه مدعی و میزبان بگذرد و در نهایت به دیدار رده بندی رسید. اسلوونی ها که برای دومین بار در تاریخ خود به این مرحله رسیده بودند روحیه ای متفاوت با کروات ها داشتند و توانستند در یک بازی سخت و نفسگیر در نهایت با نتیجه نزدیک 31 بر 30 حریف قدرتمند خود را شکست دهند و به عنوان سوم جهان برسند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار