امام جمعه شهرستان نمین گفت: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و رشادتهای مردم ایران اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، حجت الاسلام یوسف زاده در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان نمین با بیان اینکه انقلاب ایران ریشه در قیام و نهضت حسینی دارد اظهار داشت: باید بصیرت و معرفت فلسفه و اهداف انقلاب و امام را شناخته و به جهانیان بشناسانیم.

وی افزود: بزرگی انقلاب و امام راحل به بزرگی صالحان و اولیای الهی است و باید با تمام وجود این بزرگی و عظمت برای مردم بازخوانی و ریشه یابی گردد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین گفت: در تبیین اهمیت و برنامه و دستاوردهای انقلاب باید از کلیشه پردازی دوری کرده و با برنامه های کاربردی و عملی و مفهومی به این امر مهم همت گماریم.

حجت الاسلام یوسف زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی امانت و ودیعه بزرگ الهی در دستان ماست و ما نیز باید امانت دار مناسبی برای این امانت الهی باشیم.

وی با اشاره به عظمت و بزرگی دهه فجر و انقلاب اسلامی در پیشگاه جهانیان اظهار داشت: باید با جشن های بزرگ و برنامه هایی در خور و شایسته گرامیداشتی لایق و سزاوار برای انقلاب اسلامی در نظر بگیریم.

امام جمعه نمین افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا و رشادتهای مردم ایران اسلامی است و نباید در این ایام شهدا را از یاد ببریم.

وی گفت: برگزاری جشن انقلاب باید به میان خانواده ها و خانه ها کشیده شود تا همه مردم سهمی مناسب در این جشن بزرگ را داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.