فرمانده سپاه ناحیه نمین گفت: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه توسط نیروی مقاومت بسیج شهرستان نمین امسال اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، سرهنگ حسین ایرانی افزود: همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر بیش از 250 عنوان برنامه توسط نیروی مقاومت بسیج شهرستان نمین در دهه فجر امسال اجرا می‌شود و این برنامه‌ها در کلیه پایگاههای شهری و روستایی و در گستره شهرستانی انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به وقوع حادثه دردناک ساختمان پلاسکو در کشور، در دهه فجر امسال رزمایش پدافند غیرعامل روز چهارشنبه این هفته در محل کارخانه سیمان با هدف مقابله و آمادگی در برابر هرگونه حادثه احتمالی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نمین بیان کرد: طبق دستور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در راستای برگزاری کشوری یادواره شهدای انقلاب روستای نیارق در دهه فجر امسال، مکان شهادت شهدای انقلاب روستای نیارق نیز گلباران می‌شود و تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

سرهنگ ایرانی تصریح کرد: همایش ائمه جماعات، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، یادواره‌های شهدا در بخش‌های سه‌گانه و اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم شهرستان از جمله برنامه‌های دیگر اجرایی در دهه فجر امسال شهرستان نمین خواهد بود.

وی اظهار کرد: مسابقات ورزشی گوناگون در رشته‌های مختلف با همکاری و همراهی اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین نیز از جمله برنامه های مهم در دهه فجر امسال است که انتظار داریم عموم مردم این شهرستان با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه دین خود را به نظام انقلاب اسلامی ایران ادا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.