نجاری گفت:کمانداران جوان و نوجوان ایران شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی در مرحله پایانی رقابت های جهانی تیرو کمان داخل سالن آمریکا دارند.

شانس قهرمانی در مسابقات جهانی از آن ماستبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛مسابقات جهانی تیراندازی باکمان داخل سالن هر سال از سوی فدراسیون جهانی تیراندازی باکمان  طی 4 مرحله برگزار می شود که تاکنون سه مرحله این رقابت ها به میزبانی تایلند،مراکش برگزار شد و مرحله پایانی این رقابت ها به میزبانی آمریکا از 21 بهمن ماه آغازخواهد شد.این مسابقات در 3 رده سنی جوانان ،نوجوانان وبزرگسالان در رشته های ریکرو وکامپوند برگزار می شود.

ملی پوشان کشورمان در بخش جوانان و نوجوانان  در مرحله اول این رقابت ها1طلا و2 نقره کسب کردند همچنین در مرحله دوم نیز 3طلا ،4نقره و3 برنز به دست آوردند و موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها شدند.این برای نخستین بار بود که تیم ملی تیر کمان کشورمان در مسابقات جهانی داخل سالن به مقام قهرمانی دست یافت.

اکنون مرحله پایانی این رقابت ها که قرار است به میزبانی آمریکا برگزار شود مسئولان فدراسیون تیراندازی تصمیم گرفتند به جای تیم بزرگسالان ،تیم جوانان ونوجوانان را به این رقابت ها اعزام کنند.

امید نجاری رئیس سازمان تیم های ملی در باره علت اعزام تیم جوانان و نوجوانان به مسابقات جهانی داخل سالن امریکا تصریح کرد: تیم جوانان ونوجوانان ما در دو مرحله گذشته مدال های زیادی کسب کرده است اکنون مسئولان با توجه به موفقیت هایی که ملی پوشان  به دست آوردند کادر فنی تصمیم گرفت که این تیم را به مرحله پایانی مسابقات داخل سالن اعزام کند.

وی افزود:این برای دومین سال است که تیم تیر و کمان ایران در مسابقات جهانی داخل سالن شرکت می کند. سال گذشته تیم کامپوند ایران در رقابت ها حاضر شد.قرار بود تیم بزرگسالان هم به مسابقات جهانی آمریکا اعزام شوند اما چون این رقابت ها با کاپ آسیایی هند تداخل پیدا کرده بود مسئولان از اعزام تیم بزرگسلان منصرف شدند. اما هفته گذشته مسابقات کاپ آسیایی هند نیز به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد. در حال حاضر تیم رده های سنی در مرحله پایانی مسابقات جهانی شرکت کند و تیم بزرگسلان به آمریکا اعزام نخواهد شد.

وی درباره سطح مسابقات جهانی تیروکمان داخل سالن اظهار کرد:مسابقات داخل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در هر مرحله تعداد تیم ها نسبت به دوره گذشته بیشتر می شود.سطح فنی مرحله پایانی مه هر سال به میزبانی آمریکا برگزار می شود از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است با توجه به اینکه این کشور بهترین تجهیزات تیروکمان را در اختیار دارد و بهترین  کمانداران را در اختیار دارد همه کشورهای مطرح شرکت می کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:تیم جوانان و نوجوانان ما شانس زیادی برای کسب مدال در این رقابت ها دارد با توجه به اینکه در دو مسابقه گذشته چندین مدال کسب کرد وعنوان قهرمانی را در کارنامه دارد جزءتیم های برتر این دور از مسابقات است امید ورام ملی پوشان با خود باوری موفقیت های گذشته خود را تکرار کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار