دبیر فدراسیون تیراندازی باکمان از پا برجا بودن اعزام کمانداران در بخش بزرگسالان خبر داد.

اعزام کمانداران به امریکا لغو نشده استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حالی که گفته می شود اعزام کمانداران در  رده سنی بزرگسالان به مرحله چهارم مسابقات جهانی داخل سالن آمریکا لغو شده است، دبیر فدراسیون تیراندازی باکمان نظر دیگری در این باره دارد.

رضا کیارستمی درباره اعزام کمانداران به مسابقات جهانی داخل سالن تیراندازی با کمان آمریکا تصریح کرد:جام جهانی تیراندازی با کمان داخل سالن  طی 4 مرحله برگزار می شود که تاکنون دو مرحله این رقابت ها به میزبانی تایلند و مراکش برگزار شد اما مرحله سوم آن از 1 بهمن ماه در فرانسه آغاز می شود.

وی افزود:تیم کشورمان در 3 رده سنی جوانان،نوجوانان و بزرگسالان در این رقابتها شرکت می کنند.مرحله سوم مسابقات جهانی با کاپ آسیایی تیراندازی باکمان هند تداخل پیدا کرده است.کمانداران مجازند در یک مرحله از رقابت های جهانی داخل سالن غیبت کنند براین اساس مسئولان فدراسیون به دلیل اهمیت رقابت ها آسیایی، اعزام کمانداران به مرحله سوم جام جهانی داخل سالن فرانسه را لغو کردند.

کیارستمی ادامه داد:مرحله چهارم مسابقات داخل سالن تیروکمان اواخر امسال به میزبانی آمریکا برگزارم شود که برترین های 3 دوره گذشته در آن حضور دارند که از سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است و چون تیم ایران امتیازات لازم برای حضور در این رقابت ها را کسب کرد و کمانداران نیزشانس کسب مدال را دارند در این مرحله شرکت می کنند. بنابراین اعزام کمانداران به مرحله پایانی مسابقات تیروکمان داخل سالن در تمامی رده های سنی به قوت خودش باقی است و این اعزام منتفی نشده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار