رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: طرح تجهیز آتش نشانی و تبدیل وضعیت آتش نشانان در اولویت کمیسیون های شورای اسلامی این شهر قرار گرفته است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یاسوج؛ سید هدایت اکبری  در حاشیه آیین ادای احترام اعضای شورای اسلامی به شهدای آتش نشان در ایستگاه مرکزی یاسوج اظهار داشت: کلیات این طرح پس از تدوین در کمیسیون ها برای اجرایی شدن در شورا به رای گذاشته می شود.

وی تصریح کرد: تجهیز آتش نشان ها و ارتقای وضعیت شغلی آنها از شرکتی به قراردادی در ایجاد انگیزه و خدمت صادقانه به شهروندان کمک می کند.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: لیست آتش نشان ها در همین راستا برای تبدیل وضعیت به استانداری کهگیلویه و بویر احمد ارسال می شود.

وی افزود: تبدیل وضعیت شغلی آتش نشانان در راستای ارتقای بهره وری و تامین امنیت شغلی و امید به آینده آنان انجام می شود.

اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی با شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

آنان با اهدای دسته گل شهادت مظلومانه جمعی از آتش نشانان را به آتش نشانان ایثارگر یاسوج تسلیت گفتند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج پیش تر گفته بود که با توجه به افزایش آپارتمان سازی آتش نشانی این شهر برای تسریع در امداد رسانی مواقع بحرانی در ساختمان های با ارتفاع زیاد به نردبان هیدرولیکی و بلند نیاز دارد.

محمد رستمی تاکید کرد: این نردبان مجهز به سیستم اطفاء حریق بوده و اگر آتش سوزی در طبقات بالای ساختمانی رخ دهد آب مورد نیاز به بالاترین بخش نردبان ارسال و کار اطفاء حریق با سرعت بیشتری انجام می شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری یاسوج افزود: آتش نشانی این شهر سالانه به بیش از یکهزار حادثه و سوانح امداد رسانی می کند.

شهر یاسوج بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.