مسئولان باشگاه استقلال فردا نامه اى را به دادگاه عالى تجديد نظر فيفا أرائه خواهند كرد.

نامه استقلالى ها به دادگاه عالى تجديد نظر فيفابه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و  فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به محروميت استقلالى ها از سوى فيفا بر همين اساس باشگاه استقلال پاسخ نامه آخر خود به کمیته تعیین وضعیت در فیفا را دریافت کرد که در این نامه مشخص شد رای قبلی يعنى محروميت در نقل و انتقالات به قوت خود باقی است.

در هر صورت استقلالى ها درگذشته بايد نسبت به نامه واكنش نشان مى دادند كه اين امر صورت نگرفته و اين كار باعث صدور محروميت شده است .
در حال حاضر با توجه به هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است باشگاه استقلال فردا نامه اى را به دادگاه عالی تجدید نظر (CAS) ارائه كند و آنها با این کار در نظر دارند اعتراض خود به رای صادره را اعلام کنند.

گفتنى است فدراسيون فوتبال نيز در اين امر به باشگاه استقلال كمك خواهد كرد .همچنين قرار است استقلالى ها پيگير مطالبات خود در فيفا شوند چرا كه مدت هاست طلب باشگاه استقلال بابت حضور بازيكنان در جام جهانى هنوز به آبى پوشان پرداخت نشده و استقلالى ها نيز در صدد هستند به نوعى با عنوان اين مساله تا حدودى محروميت را كمرنگ كنند تا بتوانند با رفع محروميت بازيكن جذب كنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار