تیم فوتبال استقلال تهران می‌تواند با جپاروف وتیموریان به عنوان بازیکن آزاد، قرارداد امضا کند.

راه دور زدن محرومیت استقلال مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمودزاده در خصوص ممنوعیت استقلال در نقل و انتقالات زمستانی بیان کرد: استقلال در حال حاضر از نقل و انتقالات محروم است و با حل شدن این مشکل می‌تواند بازیکن جذب کند.

قوانین فیفا برای نقره داغ کردن تیم های بدهکار به دو صورت انجام می‌َشود:

1.کسر امتیاز
2. ممنوعیت از نقل و انتقالات

وی افزود: کسر امتیاز به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست اما ممنوعیت نقل و انتقالات اگر تا 14 بهمن معلق و یا به پایان برسد، هیچ ممانعتی برای جذب بازیکن وجود ندارد اما اگر این ممنوعیت تا پس از 14 بهمن ادامه یابد و بعد از این تاریخ اگر رفع تعلیق شود باتوجه به اینکه استقلال در فهرست خود جای خالی دارد می‌تواند از سهمیه آزاد استفاده و بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. 

رئیس کمیته نقل و انتقالات لیگ اظهار کرد: بازیکنان آزاد به بازیکنانی گفته می‌شود که در فرصت نقل و انتقالاتی  پیش فصل و یا نیم فصل با باشگاه خود فسخ کنند و دیگر در اختیار تیمی نباشند.

محمودزاده در پایان گفت: امیدوارم مشکلات استقلال حل شود و این تیم بتواند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. اگر این مشکل تا 14 بهمن حل شد، استقلال می‌تواند از بازیکنان خود استفاده و قرارداد آنها را ثبت کنند اما اگر این مشکل حل نشد، و بعد از این مدت رفع تعلیق شد آبی پوشان می‌توانند تیموریان را به صورت بازیکن آزاد جذب و منتظر TMSجپاروف باشند تا پس از حل شدن مشکل هافبک ازبکستانی، وی را نیز در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار