امام جمعه موقت تبریز گفت : نیروهای امنیتی و سربازان گمنام امام زمان عج ستون فقرات امنیت جامعه هستند و از مرزهای کشورمان دفاع می کنند.

امام جمعه موقت تبریز: سربازان گمنام ،ستون فقرات امنیت کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌ الاسلام علی حاجی‌ زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز  افزود: برای امنیت کنونی کشورمان سرمایه گذاری های زیادی شده است و شهدای انقلاب و دفاع مقدس و هم اکنون نیز شهدای مدافع حرم این امنیت را تضمین کرده اند.
وی خاطرنشان کرد : در شرایط فعلی که کشورمان از نظر امنیت در دنیا بی همتاست برخی از کوته فکران که درک سیاسی ندارند از حمایت کشورمان از دیگر کشورهای مسلمان درگیر با دشمنان اسلام و بشریت انتقاد می کنند .
خطیب موقت نماز جمعه  تبریز گفت:  اگر مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت انقلاب اسلامی نبود  نبود خاکریز های امنیتی میهنمان امروز  فرو می ریخت و با دشمنانی همچون داعش هم مرز می شدیم.
امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از خطبه ها با تبریک فرارسیدن دهه  مبارکه ی فجر و پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد : پیروزی انقلاب  مرهون رهبری امام خمینی ره ،روشنگری علما  ،اتحاد و انسجام ملت غیور و جانفشانی هزاران شهیدی است که در راه ارزشهای اسلامی و استقلال وطن از جان خود گذشتند.
حجت الاسلام حاجی زاده افزود:پس از تشریف فرمایی امام به میهن نیز مردم با سلاح ایمان ،توکل بر خدا  و پیمان با خون شهدا به یاری امام شتافتند تا دست استبداد و استکبار را از میهن خویش کوتاه کنند.
وی همچنین به درگیری ها و اختلافات داخلی آمریکا پس از انتخاب دونالد ترامپ به ریاست جمهوری این کشور اشاره کرد و افزود:ترامپ بهتر است به جای تهدید کشورهای دیگر به حل اختلافات داخلی و پاسخگویی به مخالفان خودش که نیمی از مردم آمریکا را تشکیل می دهند بپردازد.
حجت الاسلام حاجی زاده اعلام حمایت ترامپ از رژیم غاصب اسرائیل ،سخنرانی علیه مسلمانان آمریکا و تهدید به اخراج آنها و افشاگری های زشت و وقیحانه  وی و رقیبش را در مناظره ی انتخاباتی از اشتباهات بزرگ دونالد ترامپ بیان کرد.
وی افزود : ترامپ شخصیت مبهم و شک برانگیزی دارد ولی تاریخ نشان داده است که 45 رئیس جمهور پیشین آمریکا مشی مشترک داشته اند و همگی به فکر منافع خود و چپاول کشورهای دیگر بوده اند.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز  تاکید کرد : ترامپ بداند که با وجود حمایت وی از اسرائیل غاصب به فضل پروردگار در 25 سال آینده اثری از اسرائیل نخواهد ماند.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار