وزیر ورزش و جوانان گفت : باید از حداکثر منابع در زمینه ورزش و جوانان بهره برد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مسعود سلطانی فر در جمع ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد استان افزود : ورزش راهکار موثر کاهش هزینه های بهداشت است و باید ورزش همگانی را در تمام سطوح جامعه گسترش داد .

استفاده از حداکثر منابع برای ورزش و جوانان

وی  عمده مشکلات جوانان جامعه را  اشتغال، تحصیل، ازدواج ، اوقات فراغت و مسکن بیان کرد و گفت : تمام ظرفیت های دستگاه های اجرایی باید بسیج شوند تا این موانع رفع شود .

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کشور های توسعه یافته از نیروی جوان بهترین بهره را می برند گفت: باید تلاش کرد تا ضمن افزایش تسلط جوانان بر جامعه ، نسل بعدی را برای عرصه های اداری و مدیریتی کشور آماده کنیم .

سلطانی فر با بیان اینکه ورزش استان قزوین آینده خوبی دارد ، اضافه کرد : دولت و بخش خصوصی آماده ایجاد زیرساخت ها برای توسعه ورزش است.
وی اظهار داشت:  باید حضور ورزشکاران را در لیگ های مهم فراهم کنیم تا انگیزه جوانان برای شرکت در ورزش ها قهرمانی افزایش یابد .

نماینده مردم قزوین، البرز و ابیک در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم از افزایش 40 درصدی مالیات سیگار خبر داد و گفت :  این مبلغ در اختیار ورزش و جوانان قرار می گیرد.



داوود محمدی با تاکید بر کمک به رفع مشکلات حقوقی سالن ورزشی شش هزار نفری در استان گفت : قرار است 5 میلیارد تومان برای تکمیل این ورزشگاه از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یابد .

استاندار قزوین هم در این مراسم گفت : حاکمیت باید صدای مردم را به درستی دریافت کند  و پاسخ گوی  نیاز ها و انتظارات  انها باشند.

فریدون همتی افزود:  تلاش جوانان در دانشگاه ها و عرصه های ورزشی  صحنه های جدیدی را در آینده جامعه می گشاید و باید در کنار جوانان بود تا شاهد تحولات خوبی باشیم.

مشهدی آقایی مدیر کل ورزش و جوانان استان هم در این مراسم گفت: افزایش ۴ برابری سازمان های مردم نهاد نشان میدهد که جوانان مشتاق اداره امور و کار های اجرایی هستند.

در این نشست نمایندگان سازمانهای مردم نهاد و هیات های ورزشی بر مقابله با اعتیاد، حل معضل  بیکاری، کمبود فضاهای ورزشی و اختصاصی برای بانوان و بکار گیری بیشتر سازمان های مردم نهاد و جوانان در امور شهری تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.