وزارت دادگستری انگلیس اعلام کرد در سال گذشته میلادی، 119 نفر در زندان‌های انگلیس و ولز بر اثر خودکشی جان باختند.

نرخ خودکشی در زندان‌های انگلیس به بالاترین سطح در 38 سال اخیر رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از گاردین، وزارت دادگستری انگلیس اعلام کرد در سال گذشته میلادی، 119 نفر در زندان‌های انگلیس و ولز بر اثر خود کشی جان باختند. این وزارتخانه در گزارش خود همچنین از مرگ 354 زندانی در زندان‌های این کشور در سال گذشته خبر داد.

وزارت دادگستری انگلیس از شکستن رکورد خودزنی در زندان‌های این کشور نیز پرده برداشت و افزود: در سال گذشته میلادی بیش از 37 هزار مورد خودزنی و حدود 25 هزار حادثه‌ که منجر به زخمی شدن زندانیان شد، در زندان‌های انگلیس و ولز گزارش شده است . 

بنا بر اعلام این وزارتخانه، حمله به ماموران زندان نیز در سال گذشته با چهل درصد افزایش نسبت به سال پیش از آن به بیش از شش هزار مورد رسید.

انگلیس با کمبود زندان و امکانات کنترل زندان‌ها و زندانبانان روبروست. دولت این کشور قصد دارد تا پنج سال آینده با اختصاص یک میلیارد و سیصد میلیون پوند، زندان‌های جدیدی بسازد و امکانات نوینی را برای کنترل زندان‌ها و جلوگیری از ورود مواد مخدر و اشیای  ممنوعه به درون زندان‌ها به کار گیرد و  زندانبانان  بیشتری را نیز استخدام کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار