معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری از انتشار فراخوان تولید محتوای کتاب با محوریت هویت انقلابی مردم مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  مهدی ابراهیمی پرداختن به ایفای نقش شهدای انقلاب اسلامی مشهد بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی را با اهمیت دانست و گفت: از ابتدای سال تا کنون 10 عنوان کتاب در حوزه هویت انقلابی مردم مشهد با محوریت زندگی شهدای انقلاب اسلامی تولید شده است که برخی از این کتاب ها با عناوین دست های بی قرار، گوهر یک قلاب دانه، خلوت گزیده، متولد نهم دی، بزرگ چهنو و دختران هم شهید می شوند در ایام دهه فجر رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به تولید محتوای کتاب شهدای انقلاب اسلامی با قلم نویسندگان توانای مشهدی افزود: سعید تشکری رمان نویس مطرح مشهدی، نویسنده کتاب های «پاریس پاریس» و «مفتون فیروزه» و برخی آثار دیگر در حوزه داستان های فارسی، قرار است کتاب های شهیدان «محسن کاشانی» و «ناهید اسدی» را به رشته تحریر در آورد. همچنین محمد خسروی راد، مجتبی انوریان، علی براتی گجوان و طیبه مزینانی از دیگر نویسندگان مطرح مشهدی هستند که با انتشارات بوی شهر بهشت همکاری می کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه مردم مشهد در دوران انقلاب اسلامی بیش از 200 شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند، گفت:  هرکدام از این شهیدان بزرگوار می تواند قسمتی از هویت مردم را نشان دهد از این رو از نویسندگان توانا مشهدی برای تولید کتاب برای هر شهید انقلاب اسلامی و همکاری با انتشارات بوی شهر بهشت دعوت به عمل می آید.

علاقه مندان جهت همکاری با انتشارات بوی شهر بهشت برای تولید محتوای کتاب با محوریت هویت انقلابی مردم مشهد می توانند با شماره 37429200 - داخلی 188و همچنین 31297250 تماس بگیرند.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.