مدیر کل سیاسی وزارت کشور در همایش فصلی خانه احزاب گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام حتی با سلایق مختلف هستیم.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور صبح امروز در همایش فصلی خانه احزاب اظهار داشت: خانه احزاب یکی از تشکل‌های صنفی است که دبیران کل احزاب به عنوان نخبگان کشور و اعضای آن هم از افتخارات جامعه سیاسی هستند.
 
وی افزود: برخی رخدادهای سیاسی در عرصه بین‌المللی مثل انتخابات آمریکا و تحولات منطقه همچنین رخدادهای بزرگ داخلی همچون درگذشت آیت‌الله هاشمی و آتش‌سوزی مجتمع پلاسکو رخدادی طبیعی بوده که در تحولات سیاسی داخلی کشور تاثیرگذار است.
 
رضازاده ادامه داد: احزاب و نهادهای مدنی تحولات را رصد می‌کنند و در فرصتی مناسب نقد خود را برای پیشبرد اهداف نظام ایفا می‌کنند. امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام حتی با سلایق مختلف هستیم.
 
مدیر کل سیاسی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش آیت‌الله هاشمی در انقلاب اسلامی اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله هاشمی قبل از انقلاب و در زمان مبارزات در کنار امام راحل و بعد از انقلاب هم در کنار رهبری وجودش به عنوان اعتدال در کشور بود. وی در تمامی بحران‌های کشور خود را در برابر افراط قرار داد و آسیب دید.
 
وی تصریح کرد: آیت‌الله هاشمی همواره خود را در برابر افراد و جریان های سیاسی سنگر کرد از این رو باید گفت که ایشان روحانی آزاده‌ای بود که به اصول دین، انقلاب، ولایت فقیه و نقش مردم در جامعه و حاکمیت اعتقاد داشت.
 
رضازاده ادامه داد: زمانی که آیت‌الله هاشمی درگذشت نوعی دوقطبی در جامعه از سوی گروه‌های ضدانقلاب خارج از کشور شکل گرفت به طوری که قصد داشتند آیت الله هاشمی را در برابر نظام قرار دهند اما مردم خوشبختانه با حضور و حمایت خود به این گروه‌های ضد انقلاب دهان کجی کردند چرا که همواره آنها قدرشناس مسئولان زحمت‌کش نظام هستند.
 
مدیر کل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد: حمایت مردم از آیت الله هاشمی شامل پیامی بود به افرادی که به او تهمت زدند در هر حال امیدوارم همه از این موضوع درس عبرت بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار