تیم پزشکی بسیج به مردم محروم منطقه معدن قلعه زری خوسف خدمت رسانی می کند.

سرهنگ محمد رضا آوازی فرمانده ناحیه بسیج خوسف در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت:این تیم با هدف خدمت رسانی به مردم محروم منطقه معدن قلعه زری از امروز تا دوازدهم بهمن ماه جاری در منطقه حضور خواهد داشت.

وی افزود:در این تیم متخصصان دندانپزشکی،جراحی عمومی،روانشناسی، مامایی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال،پزشک عمومی و آزمایشگاهی حضور دارند که 25 نفر از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله سپاه و 4 نفر از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به منطقه اعزام شده اند.

سرهنگ آوازی گفت: با توجه به دوری مسافت و محرومیت منطقه معدن از مدت ها پیش پیگیر این موضوع بودیمکه در نهایت با همکاری کلیه نهادها این امر محقق شد و بستری برای خدمت رسانی به مردح محروم این منطقه فراهم شد.

فرمانده ناحیه بسیج خوسف افزود:روستاهای معدن قلعه زری، بصیران، رخنه، علی آباد زارعین به عنوان مقصد خدمت رسانی این گروه پزشکی است و از تمام مردم درخواست می کنیم در راستای ارتقاء شاخص های سلامت خود و خانواده شان از این خدمات استفاده کنند.

وی با اشاره به توزیع 500 بسته بهداشتی درمانی از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) به مردم بی بضاعت منطقه گفت: کلاسهای مشاوره ای در زمینه اعتیاد، روشنگری فرهنگی و جنگ نرم و روانشناسی نیز در مدت برپایی بیمارستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.