اعضای باند شش نفره ای كه در شهر اصفهان اقدام به سرقت سيم برق و کابل هاي مخابراتي می كردند توسط كارآگاهان پليس آگاهي شناسايي و دستگيرشدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ كارآگاه "ستار خسروي"  گفت : در پي وقوع چندين مورد سرقت سيم برق و کابل هاي مخابراتي در شهر اصفهان موضوع به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پايگاه آگاهي شرق اصفهان قرار گرفت.

وي افزود: با استفاده از ظرفيت هاي علمي موجود ، انجام يكسري اقدامات خاص و راه اندازي گشت هاي ويژه کمين و شکار دو نفر از سارقان حين سرقت دستگير شدند.

سرهنگ خسروي بيان داشت: در تحقيقات صورت گرفته سارقان به سرقت دو ميليارد ريال سيم برق و كابل هاي مخابراتي با همدستي چهار سارق ديگر اعتراف كردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه مالخر اموال مسروقه نيز شناسايي و دستگير شد گفت : در بازرسي از مخفيگاه مالخر دو ميليارد ريال سيم برق و كابل سرقتي كشف شد.

خسروي ادامه داد: در اين خصوص پرونده تشكيل و سارقان و مالخر اموال جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شد.

رئيس آگاهي اصفهان در پايان خاطر نشان كرد: با اقدامات ويژه پليس آگاهي استان در خصوص كنترل سارقان سابقه دار و پيشگيري از سرقت از ابتداي امسال تا كنون با كاهش چشمگير سرقت سيم برق در استان اصفهان روبرو بوديم و به ياري خداوند و تدابيري كه در اين زمينه پيش بيني شده ،اين نوع سرقت را در استان به شدت کاهش خواهيم داد و رايزني هاي لازم با شرکت برق منظقه اي استان انجام داده ايم و از روشها و شيوه هاي مختلف جهت کاهش سرقت استفاده مي كنيم. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.