ماموران پليس آگاهي شهرستان فلاورجان دو سارق حرفه اي اماكن خصوصي و يك مالخر اموال را دستگير و در بازرسي ازانبار متعلق به خريدار اموال يك ميليارد ريال اموال مسروقه كشف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "حسن نيكبخت" فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان  گفت : در پي وقوع چندين مورد سرقت از اماكن خصوصي شهرستان فلاورجان شناسايي و دستگيري عامل يا عوامل اين سرقت ها به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد: كارآگاهان با انجام يكسري كارهاي تخصصي دو سارق را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي و در دو عمليات جداگانه دستگير كردند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: اين دو سارق به سرقت از اماكن خصوصي شهروندان و فروش اموال مسروقه به يك مالخر اعتراف كردند.

سرهنگ نيكبخت با اشاره به دستگيري مالخر اموال مسروقه افزود: در بازرسي از انبار متعلق به مالخر يك ميليارد ريال اموال مسروقه كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان در پايان با اشاره به تشكيل پرونده در اين خصوص و تحويل متهمان به مراجع قضائي از صاحبان اماكن خصوصي و كارگاه ها خواست : اماكن خود را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مانند دوربين مداربسته مجهز كنيد و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك مانند پرسه زني افراد ناشناس در اطراف كارگاه ها يا اماكن خصوصي موضوع را فورا از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.