تیم شهرداری ارومیه مقابل تیم صالحین ورامین شکست خورد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛هفته نهم دور برگشت رقابتهاي ليگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز چهارشنبه ششم بهمن ماه با برگزاري شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، گنبد، اردکان، ارومیه و آمل دنبال شد.

ديدار حساس دو تيم شهرداري اروميه و صالحين ورامين از ساعت 16:30 به ميزباني اروميه در سالن غدير آغاز شد و در پايان تيم صالحین ورامین موفق شد با نتيجه سه بر دو شهرداری ارومیه را شكست دهد.


شاگردان عباس برقي ستهای اول و چهارم  را به ترتیب با نتایج 25 بر 21 ، 25 بر 15 از آن خود کردند و ست های دوم ، سوم و پنجم این دیدار را با نتیجه 25 بر 18و 25 بر 22 و 15 بر 13 به میهمان خود واگذار نمودند.


ابراهيم فيروزي ، مهدي نويدي و محمدحسن خوشدل به ترتيب به عنوان داور اول ، داور دوم و ناظر امر قضاوت و نظارت اين ديدار را بر عهده داشتند.

اما در این دیدار صحنه ای زیبا که توسط روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه تدارک دیده شده بود شد احساسات هواداران حاضر در سالن شش هزار نفری را لحظه ای به حادثه اخیر ساختمان پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان معطوف کرد.

قبل از شروع مسابقه بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره آتش نشانان ساختمان پلاسکو ،جمعی از آتش نشانان ارومیه با لباس کار در سالن حضور یافته و بازیکنان و کادرفنی دو تیم شهرداری ارومیه و صالحین ورامین با اهدا شاخه گل ، به پاس زحمات آتش نشانان از آنها تجلیل و ابراز همدردی نمودند.

گفتني است تيم واليبال شهرداري اروميه در هفته دهم دور برگشت روز يكشنبه دهم بهمن ماه در سالن غدير اروميه ميزبان تيم هاوش گنبد خواهد بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.