مامور ارشد سرویس مخفی آمریکا: حاضر نیستم برای ترامپ فداکاری کنم!

مامور ارشد سرویس مخفی آمریکا ترجیح می‌دهد پشت میله‌های زندان باشد تا برای رئیس‌جمهوری مانند ترامپ فداکاری کند.

برای ترامپ فداکاری نمی کنم!به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از پایگاه اینترنتی ایندیپندنت؛ مامور ارشد سرویس مخفی آمریکا حاضر نیست به خاطر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید این کشور، فداکاری کند.


"کری اوگردی" که وظیفه هماهنگ کردن سفرهای ریاست جمهوری را برعهده دارد، در ماه اکتبر سال 2016 در صفحه فیس‌بوک خود با انتقاد از ترامپ، وی را "فاجعه‌ای برای آمریکا" توصیف کرد.

وی اخیرا در جدیدترین پیام خود اعلام کرد ترجیح می دهد پشت میله های زندان باشد تا برای رئیس جمهوری مانند دونالد ترامپ فداکاری کند (گلوله بخورد).

وی به واشنگتن اگزماینر گفت: به عنوان خادم مردم برای بیش از 23 سال، همواره سعی کرده ام قانون را نقض نکنم. با این حال واقعیت این است که جهان تغییر کرده و من نیز تغییر کرده ام. من زندان را به فداکاری برای فردی که برای کشور، زنان و اقلیت آمریکا فاجعه است را ترجیح می دهم.

پیش از این حمایت خانم "اوگردی" از هیلاری کلینتون در شبکه های اجتماعی آشکار شده بود. شعارهای انتخاباتی ترامپ علیه زنان، مسلمانان و اقلیت ها موج گسترده ای از مخالفت‌ها را علیه وی ایجاد کرده است. این روند موجب برگزاری تظاهرات گسترده زنان علیه ترامپ و سیاست هایش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار