مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری گفت: در دهه فجر؛ 365 پروژه روستایی با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ کریم حبیبی انبوهی در نشست با اصحاب رسانه افزود : از امکانات و فواید افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها 842 روستا با جمعیتی بالغ بر 323 هزار نفر بهره مند خواهند شد.

افتتاح  365 پروژه روستایی دردهه فجر

وی افزود : از ابتدای امسال تا کنون هم 365 پروژه با 57 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است .

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری  در ادامه از اجرای طرح شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در روستاهای استان خبر داد و گفت : برای اجرای این طرح 20 روستا دراستان به عنوان نمونه شناسایی شده اند .

حبیبی همچنین با اشاره به شناسایی 353 طرح اشتغالزایی در روستاهای استان گفت :  به دنبال اجرای طرح های مصوب و واجد شرایط 81 میلیارد و 700 ملیون تومان تسهیلات برای تقویت اشتغال در روستاهای استان به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

وی  ادامه داد: از این میزان  به 47 طرح تسهیلات پرداخت شده است و 22 طرح تصویب و 4 طرح نیز در مرحله تصویب قرار دارد .

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری ادامه داد: تعهد استان در اشتغال روستایی، ایجاد اشتغال برای هزار و 300  نفر است که در  6 ماهه اول امسال 721 مورد آن  تحقق یافته است.

وی ادامه داد: برای اجرای طرح های اقتصادی در روستاهای استان، به هر روستایی 20 میلیارد تومان تسهیلات با سود 8 درصد پرداخت می شود که در صورت تصویب طرح های ارایه شده تسهیلات مصوب شده اختصاص خواهد یافت.

حبیبی با اشاره به ضرورت تقویت گردشگری در روستاهای استان نیز بیان کرد: با هدف تقویت زیرساخت های گردشگری در استان؛ به هرکدام از روستاهای زرآباد و اندج 2 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری درباره اجرای طرح هادی درروستاهای استان نیز گفت: در حال حاضر؛ اجرای این طرح در  350 روستای استان نیاز به بازنگری دارد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار