مسیر راهپیمایی امسال 22 بهمن در قزوین تغییر کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در جلسه ستاد دهه فجر استان گفت : به علت مصادف شدن  22 بهمن امسال با روز جمعه مسیر راهپیمایی در  شهر قزوین از میدان ولیعصر به سمت مسجد النبی خواهد بود .

حجت الاسلام قابل افزود : در سال های قبل مردم در مسیر میدان آزادی ، خیابان شهدا و گلزار شهدا  راهپیمایی 22 بهمن را برگزار می کردند .

رییس سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین  در ادامه ، اولین ثمره انقلاب اسلامی  را استقلال ، آزادی  و جمهوری اسلامی بیان کرد و با اشاره به  توصیه برخی افراد برای حذف شعار مرگ بر آمریکا گفت : این انقلاب آمد تا سلطه آمریکا را از بین ببرد.

حجت الاسلام قابل اضافه کرد :  نگفتن مرگ بر آمریکا ذلت پذیری است و باید با افرادی که این سخن را ترویج می دهند برخورد قانونی شود.

نواختن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس ، دیدار با خانواده شهدای انقلاب و  شهدای مدافع حرم ، غبار روبی و گلباران مزار شهدا ، افتتاح پروژه ها و طرح های مختلف ، برگزاری جشنواره فیلم رشد درهمه مناطق آموزش و پرورش ، نمایش فیلمهای جشنواره فجر برگزاری همایش ها ،  یادواره ها و  نور افشانی آسمان شهر از جمله برنامه های مهم مطرح شده در این جلسه برای ایام الله دهه مبارک فجر بود .

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.