حریفان ملی پوشان بسکتبال کشورمان در رقابت های غرب آسیا مشخص شد و تیم اردن سرسخت ترین حریف ایران خواهد بود.

حریفان ملی پوشان بسکتبال مشخص شد/اردن سرسخت ترین حریف ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان چهارمین روز از اردوی ملی پوشان بسکتبال جهت حضور در رقابت های غرب آسیا در حالی در تالار آزادی پیگیری شد که تیم های شرکت کننده در این رقابت ها مشحص شدند و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی با  تیم های اردن، عراق، لبنان، فلسطین و سوریه به صورت گروهی بازی کنند.

بر این اساس روز 28 ژانویه ساعت 6 بعد از ظهر به وقت محلی در مقر غرب آسیا نحوه بازی ها مشخص خواهد شد.

ملی پوشان بسکتبال کشورمان جهت حضور در این رقابت ها  شنبه 9 بهمن ماه ساعت 5 بامداد تهران را به مقصد اردن ترک می کنند.

مهران حاتمی سرمربی موقت تیم ملی بسکتبال درباره این رقابت ها به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:در حال حاضر وضعیت بازیکنانم خوب است و خوشحالم که با فشارهای زیادی که در لیگ برتر داشتند در تیم ملی کشورشان حضور پیدا کردند و این کارشان قابل ستایش است.

وی درباره دعوت نکردن فرید اصلانی به اردوی تیم ملی بسکتبال عنوان کرد:فرید اصلانی به علت عمل آپاندیسی که انجام داد نتوانست به خوبی در تیم نیروی زمینی تمرین کند بنابراین آمادگی لازم را برای این رقابت ها نداشت.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد:همه ما می دانیم که کارمان در این رقابت ها خیلی سخت و نفس گیر است زیراکه فرصت کافی برای تمرین نداشتیم اما چاره ای نداریم که این مسیر را طی کنیم و تصورم ان است که کارمان با تیم هایعراق و لبنان و همچین اردن که میزبان این رقابت ها است،سخت باشد.برخی از این تیم ها بازیکن خارجی را به اختیار گرفتند بنابراین عملکرد مناسبی در این رقابت ها خواهند داشت.

حاتمی در پایان خاطرنشان کرد:در نظر داشتم که از بازیکنان شهرداری کاشان و لوله آ.اس شیراز هم به این اردو دعوت کنم اما به علت کمبود زمان این کار امکان پذیر نبود.اما اگر در این جایگاه برای همیشه باشم حتما از بازیکنان این تیم استفده خواهم کرد.

گفتنی است این رقابت ها از 10 تا 14 بهمن ماه با حضور 6 تیم  به میزبانی اردن برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار