طرح خادم یاران رضوی با سه مفهوم خدمت، خادم و مخدوم در استان راه اندازی می شود

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیاسوج؛نماینده ولی فقیه در استان در نشست شورای سیاست گزاری خادم یاران رضوی گفت: وسعت دادن به صحن امام رضا نه تنها موجب رضایت مندی و خشنودی مردم بلکه موجب خوشنود کردن قلب رسول اکرم(ص) می شود .

آیت الله ملک حسینی با اشاره به اینکه خادم و خدمت کردن ارزش والایی دارد افزود: همه تلاش خود را برای توسعه صحن و سرای استان قدس رضوی بکار خواهیم گرفت .

سرپرست دفتر نمایندگی استان قدس رضوی در استان هم در این جلسه با بیان اینکه طرح خادم یاران رضوی با سه مفهوم خدمت، خادم و مخدوم در استان راه اندازی می شود گفت: علاقمندان به شرکت در این طرح می توانند به پورتال استان قدس رضوی (سایت
www.aqr.ir)مراجعه و نام نویسی کنند.

ستار هدایت خواه با اشاره به اینکه طرح خادمیاران رضوی سیزده هدف را دنبال می کند افزود: اعزام زیارت اولی و زایران نیازمند به مشهد مقدس، پرداخت کمک هزینه زندگی ماهانه حداقل ۵۰هزار تومان به نیازمندان، اشتغال زایی، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان نیازمند، اردوهای جهادی، سلامت و درمان از جمله اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه این طرح سه ماه است که در استان راه اندازی شده است گفت: تاکنون هزارو ۳۰۰نفر از زایر اولی ها به مشهد مقدس اعزام شدند.

سردار بوعلی فرمانده سپاه استان هم در این نشست با بیان اینکه تاکنون 9 هزار زایر اولی به مشهد مقدس اعزام شده اند گفت: اعزام دانشجویان، ریش سفیدان و اعزام فعالان قرآنی به مشهد مقدس از دیگر برنامه های سپاه در استان است که تاکنون ۵۰۰ دانشجو و ۷۰۰فعال قرانی به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدیرکل صداو سیما و رئیس کمیته امداد استان نیز در این نشست برای شرکت و کمک رسانی به این طرح اعلام آمادگی کردند.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.