پاسور تیم ملی والیبال بانوان درباره همراهی نكردن تیم ایران در مسابقات مالدیو گفت: مایدا گفت كه بمانم و در تمرینات تیم امید حاضر شوم.

نگین شیرتری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره خط خوردنش از فهرست اعزامی به مالدیو گفت: خیلی دوست داشتم تیم ملی را در اولین تجربه حضورش در مسابقات انتخابی جهان همراه كنم اما این تصمیمی است كه مایدا سرمربی تیم ملی گرفته و من موظف به اطاعت از او هستم.

وی ادامه داد: مایدا با من صحبت و گوشزد كرد که تیم ملی امید به وجود من نیاز دارد و به همین دلیل تیم بزرگسالان را در مالدیو همراهی نمی‌كنم.

پاسور ملی‌پوش والیبال بانوان افزود: تیم ملی امید برای من بسیار اهمیت دارد. من در این تیم مسئولیت‌های زیادی دارم و باید در كنار این تیم بمانم. مسابقات مهمی در پیش داریم كه حضور من در تمرینات روی آمادگی این تیم بی‌تاثیر نیست.

شیرتری برای تیم ملی بزرگسالان آرزوی موفقیت كرد و افزود: دلم با بازیكنان تیم ملی است و برایشان دعا می‌كنم.سال‌ها فرصت دارم كه تیم ملی بزرگسالان را در مسابقات بین‌المللی همراهی كنم اما این روزها تمركزم روی تمرینات تیم امید و مسابقات زیر 18 سال دختران آسیا است.

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار